Rindu Nak Mengadu Domba

4:09:00 PM

Salam....

Kalau boleh IQ tak nak tulis sangat dah pasal Arwah. Nak kurangkan....tapi hari ni buatkan IQ jadi rindu sangat dekat Arwah....time2 down macam ni memang nak cari dia je....nak mengadu segala benda dekat dia....tapi dia dah tak ada....IQ nak mengadu pada siapa...

Lumrah seorang isteri, apa jua keadaan, suami yang akan dia cari. Sejak dari IQ kenal Arwah tahun 2012, segala benda IQ mintak pendapat dia, mengadu pada dia...Arwah sangat sabar menadah telinga, mendengar cerita, rungutan, bebelan IQ ni...sekarang Arwah dah tak ada, IQ memang tak ada tempat nak luah semua ni....tak ada siapa yang dengar....kalau dengar pun belum tentu faham, belum tentu nak pinjamkan bahu untuk IQ basahkan bahu dia....tak ada sama sekali....

IQ memang down sangat sekarang ni. Sakit di hati tiada sape yang nampak. IQ nak luah pada siapa IQ pun tak tahu. Nak luah pada adik beradik semua ada hal sendiri...nak luah dekat anak, anak kecil lagi....Allah...kuatkanlah aku...

Rindunya dekat abang. Abang la pendengar setia sayang, pengubat duka sayang, rindu sangat dengan abang....sayang dah tak ada tempat mengadu, Arwah ummi pun dah tak ada....sape la nak dengar luahan hati sayang ni bang..

IQ tak boleh nak cerita di sini, ada benda kita boleh cerita di alam maya, ada yang tidak boleh...bertapislah segala apa yang ditulis...moga tiada apa yang timbul di kemudian hari...
Bila saat macam ni berlaku, rasa nak ikut Arwah pergi jauh...tinggalkan semua ni....tiada siapa sudi nak dengar luahan hati...biarlah diri membawa hati yang duka...tapi bila fikirkan anak yang masih kecil, buatkan IQ tersedar....masih ada amanah yang perlu IQ pikul...anak IQ, tanggungjawab IQ...amanah Allah..

Sekian.

0 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD