Esok Cuti.

3:27:00 PM

-- --

Suami dari semalam cakap.
Balik dari lunch bersama tadi pun dia sebut lagi.

"Aishhh...macam nak raya jer...nak balik kampung"

Reaksi semalam bila dia sebut macam tu, ape lagi...

"Wohoooowooo balik kampunggg!! Wohooowooo balik kampung!! Wohoowooo balik kampuunggg, hati riaangggg!!!"

Kemain seronok. Macam budak-budak.
Sebab rasa lama tak dapat cuti macam ni. Walaupun hanya 4 hari.

Terfikir balik, tahun ni raya kampung belah suami.....tetiba...

"Ayah dan ibuuuu...ayah dan ibuuuu...itulah permulaan kamiiii" ~~~~

Sobs. Selamat hari raya ummi abah adik beradik.

Eh?

Bai.

Izyan Balqis. 2015.

You Might Also Like

1 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Hahaha benda pertama yg aku terfikir sekarang bila aku kahwin nanti. Musti sodih. Kak sedare aku nanges pagi raya kot tak dpt raya dgn mak dia. Hahaa. Kau tak begitu aku rasa hihihi

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers