#13 Geng Kampung

7:32:00 PM

Geng ni geng tomboy.
Geng lepak dengan budak2 taman bawak basikal round keliling kampung.
Geng hari2 pakai seluar, sebab pakai kain skirt semua fikir tak rock langsung
Geng paling pantang bila musim hujan lebat tiba. Sebab nak harung banjir ramai2, sebab nak tangkap ikan ramai2.

Semua tu hilang bila IQ berpindah rumah. Tak best. Sebab rumah baru kena jadi perempuan. Kena jadi sopan.

Leceh. Tapi bersyukur. Sebab semua tu bersebab.

Dari kiri, IQ, adik perempuan, Najian (yg tinggi) dan Lenny (yg rendah)

Najian dan Lenny da kawen. Da ada dua orang anak dah. Kalau IQ tak pindah rumah, mesti IQ pun dah kawen kan kan kan....? hahaha!

Ok.shadap.

2 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD