Manusia Bernama Kawan

2:52:00 PM

 
kalau bercakap pasal kawan.
bermacam kawan ada.
kawan waktu senang.
kawan waktu susah.
kawan waktu susah senang.

kawan waktu senang itu sakit.
kawan waktu susah itu ubat.
kawan waktu susah senang itu pula sahabat.

kita boleh hidup dengan bermacam jenis kawan.
kawan gelak. kawan nangis.
kawan makan kawan pun kita layan jer.
cuma tahan ke tak tahan jer la.

paling tak tahan dengan kawan yang.
kalau kita tak dapat bagi apa yang dia nak
dia akan akan bawa mulut merata.
kalau kita bagi apa yang dia nak
dia akan kunci mulut dia.

orang macam ni bahaya.
silap sikit, naya la kita.
nasib la.
manusia.
bukan sempurna.
ini lobak merah.bukan manusia. XP

*** Mohon dijauhkan. =) Amin~

5 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Susah nak dapat teman sejati kan..takutnya jadi kawan atau dapat kawan macam tu. Minta di jauhkan.

    ReplyDelete
  2. kawan sejati tu ada, cuma tak ramai...=)

    ReplyDelete
  3. IQ mesti kenal ramai kawan kan =)

    Dan tau yang mane boleh buat kawan.. Dan yang mana tak boleh.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam, inshaaAllah jadi kawan yg baik :)

    ReplyDelete
  5. asyraf~ kenal ramai kawan? huhu..agak la..

    babypose~ Insya-Allah =)

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD