Jom Join Contest : Fotografi–Ceriakan Hidupmu!

3:19:00 PM

-- --

lama tak join contest…
dan semestinye sebelum-sebelum ni tak pernah bernasib baik…
mana la tahu kan…ada rezeki kali ni…
Insya-Allah…

^_____^


ini banner contest? mahu join? sila klik banner yer~
tak pun klik sini

dan setelah bertanya kepada kawan, dan jugak penelitian sendiri….gambar yang IQ pilih adalah gambar ini…….

 

TADAAAAA!!!


caption : sahabat adalah yang terbaik…ceria kami bersama…tangis kami turut bersama…gambar semasa perasmian pesta konvo UTM kali ke-49….bunga api adalah side effect yang terbaik…=)

 

#gambar ni nampak macam tampal tapi ianya original… harap pihak penganjur menerima penyertaan ini…

sekian.terima kasih

 

 

***entry kedua untuk hari ini….apa nak jadi nih… =.=..kerja tak siap lagi~~

You Might Also Like

7 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers