Kembali melukis…kot… =P

1:32:00 PM

3bulan lepas laptop IQ nih kan rosak....memang sakit hati jugak sebab ada doodle yang IQ buat tak sempat nak publish kat blog nih.....nak tengok? heeee~~

doodle19 edit

memang ayat tu tulis selamat bercuti sebab nak post mase mula-mula musim cuti 3bulan lepas...tapi laptop nih dengki sket dengan IQ...rosak plak terus tak bley nak publish....baru publish sekarang...huhu...comel kan doodle tu...macam IQ....Smile with tongue out...hakhakhak~~ nak kata IQ terus akan melukis pun tak tau la...sekarang IQ da masuk tahun 4...iaitu final year...so...mungkin akan busy....sebab nak buat pelbagai jenis bentuk projek...

TAPI kalau IQ ada masa, IQ akan melukis lagi....tapi bukan macam lukisan pokok kat atas tu ler...yang tu sesaje je buat tadi...bosan sekejap lepas basuh baju...*konon~~ IQ akan melukis doodle je kot nanti dengan menggunakan SAI...tak pun vector...tu pon kalau ada kerajinan lagi dalam diri ni....=)

ok...till then...dan selamat hari jumaat semua! jom potong kuku!

k.bai

*** mencari aktiviti untuk dibuat supaya tak bosan dan bersendirian....=|

You Might Also Like

3 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hehehe..
    dah masok sem bru pon..
    xpelah2...boleh lah tu slmt bercuti tok sabtu n ahad ni...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Salam kenal dik.
    Cantik doodle tu.

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers