Saya Gagal!

5:39:00 PM

cuba tengok doodle kat bawah nih…
tengok apa yang tak kena…

doodle4 edit

 

YES!
doodle nih nampak LELAKI!!!
FAIL! FAIL!

nak lukis perempuan…jadi lelaki…
kawan IQ cakap macam BAPOK!!!
oh man~~~

tak reti nak buat macam mana bagi nampak perempuan sket…

any tips?

sebelum terjadinya yang atas nih…ada buat doodle dengan pemandangan…tapi pemandangan tak berapa sangat…..

doodle3 edit
kekurangan masih banyak….need more improvement!!!

ok…bye!

*** nak buat lagi, nak buat lagi!

You Might Also Like

7 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. haha... takpe2... cuba lagi bnyak2
    bentuk muka tu kena lembutkan lagi... cuba guna garisan yg lebih nipis utk buat line hidung, mulut ,kedutan pakaian... :)

    ReplyDelete
  2. bujurkan lg bentuk muka.muka bersegi utk lelaki je ^^

    ReplyDelete
  3. gila cool.....
    gabung sai dengan ps ke nih

    ReplyDelete
  4. amboi.. muka dia maskulin gituuu heheh

    ReplyDelete
  5. komen yang membina...tenkiu semua...

    haha!

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers