Hasil Mak Cik Rayyan

11:19:00 AM

DSC_0276

semua orang tertanya-tanya macam mana dak Rayyan boleh buat muncung macam tu….IQ just senyum…senyap…haha! ni la hasil pengajaran IQ semasa duduk kat rumah kakak IQ yang lepas…dak Rayyan da pandai buat muncung….!!!

pada awalnya geram kat pipinya…tembam! pastu nak cubit tapi kakak IQ marah cubit pipi, takut menggelebeh la plak kan….then, geram sangat, pegang dua pipi dak Rayyan macam nak bagi mam ubat…lepas tu, terus dak Rayyan tak berenti buat muncung sampai sekarang…HAHA!

bila dak Rayyan buat macam tu macam tanda protes tapi lepas tu bley plak senyum….dak Rayyann memang ngade! ngade tapi comel! Rindu dak Rayyan!

ok bye….HAHA!

*** pergi kelas, tak sampai 15 minit keluar balik, lecturer tak datang!!!! sambung petang nanti….lalalalala~

You Might Also Like

2 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. sekarang dah jadi habit bile ngade2 dia dtg eee geram tgok huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe, mesti comel kan....macma mak cik yan dier..haha!

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers