RaMaDhAn Ya RaMaDhAn!

9:19:00 PM

salam Ramadhan buat semua, hari ni dah hari ke-22 kita berpuasa kan? sedar tak sedar, sudah hampir ke penghujungnya…rasa baru semalam mulanya berpuasa…kan?

Bulan Ramadhan ni penuh dengan keberkatan, bak kata orang kalau tak memanfaat bulan yang penuh barakah nih memang tak sah la orang cakap, orang cakap bulan puasa tak ada hantu/syaitan…bulan puasa ni orang akan ramai buat ibadat….kan?

bagi IQ, bulan Ramadhan kali nih memberi IQ seribu satu dugaan buat diri IQ, diduga dengan sifat sabar yang kekadang IQ sendiri kecundang…diduga dengan masalah yang tak berkesudahan….akhirnya? undetermined~

Allah nak duga kita sekejap je, bagi kita masalah…tapi tak akan pernah bagi kita masalah yang kita tak boleh nak selesaikan…kalau kita tak mampu, berdoalah kepada-Nya…itu kata Abang Long IQ…banyak memberi nasihat sepanjang masalah ini berlaku…insya-Allah, IQ cuba kuat untuk semua..amin~

entry ni macam nak luahkan perasaaan jugak tapi tak per la, da lama IQ tak tulis, nanti ada waktu IQ tulis lagi, buat masa sekarang nih IQ masih serabut dengan apa yang berlaku…raya hampir tiba, mohon ianya akan berakhir tak lama lagi….amin~

sekian.

*** =| [I’m blur]

You Might Also Like

0 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers