cAmErOoN hIgHlAnDs

11:05:00 AM

owh…ok…aku nak jelaskan sket di sini…melihatkan pada tajuk tu pun da tau bukan apa aktiviti terbaru aku kan? hee..Alhamdulillah…ada jugak aktiviti yang terluang untuk aku dan family pada musim-musim cuti sekolah nih…Abg long aku dengan berbesar hati mengajak kitaorang pergi ke cameroon..first tyme pergi nih! ok…aku memang jakun…aku kan orang miskin..tak mampu nak gi jauh-jauh…sekarang pun dapat pergi pun atas ehsan orang lain..shian kan? huhu…huhu

mls nak tulis banyak2…nak letak gambar banyak-banyak je buley? hehe…

DSC09116DSC09127DSC09134DSC02088DSC09148DSC09155DSC09156DSC09159DSC02135DSC09163DSC09181DSC09178DSC09171

DSC09173DSC09184DSC09200DSC09204DSC09210DSC09214DSC09266DSC09246DSC09265DSC09276DSC09277DSC09281DSC09288DSC02192DSC02193DSC02194DSC02196

 

ok…da habes…kalu aku letak semua gambar dalam ni, mesti semua orang tak nak tengok da…yang penting, besh sangat bila dapat pergi ke kilang teh BOH…huhu~~

ok la…chaw!

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. wow.. sonok nmpak.. svernier kat ak da x?.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. bila da cuti, duit kopak seyhh~~ ni pun aku xbeli pape....family je tanggung~~ ngee~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers