dEmAm oH dEmAm!!!

11:41:00 PM


panas dahi...panas badan...cuaca panas...segalanye2 panas!!! haihh...ape la nak jadi kn..musim orang demam daa...aku tumpang simpati pada yang demam tuh...terutama kaum adam...demam melarat2...sampai sebulan...hermm..demam BOLA!!! habes la kaum2 hawa nih jadi mangsa..kenapa?? bagi yang da kawen tu pepaham laaa..xde peneman tido da..yang berkapel tuh...layan je pakwe tersayang tu dengan bola..xlayan kang, merajok sengsorang la jawabnye...si dier nak pujuk??? lambat ag..bagi dorang, layan bola lagi bagus..dari pujuk awex..ishhh3...adesss~~ hope jangan la sampai camtuh kay! bola tu bola la jugak..kang ada yang sampai ilang talian darah sesama manusia plak..mintak dijauhkan..amiin...

bagi aku, sebagai perempuan pun aku layan je bola nih...haha...macam dak lelaki lak kn..nywya, dats my habit laa...dari kecik sampai satu tahap tu..bley dikatakn aku ni berperangai cam lelaki...minat bola..main bola..kehkehkeh...amacam??? percaya?? xcaye suda...wa tetap brutal!! kakaka...utk piala dunia kali ini..aku tetap dengan pegangan aku...ENGLAND tetap di hati..walau ape pown orang nak kata, aku tetap bersamanye..kuikuikui...

kali ni, aku berperang dengan si dia..coz dier pilih pasukan lain..dier pilih NETHERLAND..haha...layan je laaa...mana satu menang pown, bukan kita dapat pape kn...ngee~~ peace!!! (",)Y


You Might Also Like

3 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. saye sokong bykk..argentina,brazil, german, france..kalu mane2 menang.. xlah frust sgt..huehehehe

    ReplyDelete
  2. haha..komsepnye bgni...skong stu pasukan..tpi bile stu2 perlawanan berlangsung..kite pkat plih psukan yg kter suke..amcam?? hahaha

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers