Melarat Habis

12:01:00 PM

-- --
Pagi pagi dah serabut.

Serabut pikir macam macam perkara. Ditambah pulak kerja hari permulaan minggu ni dia punya feel erkhhh. Kalau spoil awal pagi boleh melarat sampai ke petang.

Kerja hari ni rasa nak ditangguh. Esok ada meeting. Kerja nak kena setel jugak. Tunggu details yang tak berkunjung tiba buatkan IQ lagi malas nak siapkan kerja.

Kalau lah perkara yang serabut boleh setel sekelip mata......pling!!! Hilang....lesap... alangkah bahagia...

Izyan Balqis. 2015.
apehal ntahnye letak gambar durian lak ni. durian ada kisah yang serabutkan kepala ker ? XD

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Kita pngil doraemon setelkn sume keje.huhu

    ReplyDelete
  2. Kalau nak macam tu kena cari tongkat saktilah dear.
    Pling siap semuanya haha....
    semua org nak beli tongkat itu kalau ada:)

    ReplyDelete
  3. hahhaa tu la pasal apesal nampak durian jer emmm sedap betul
    Takpa senyum insyallah day going to be better

    ReplyDelete
  4. hyeee... sy follow back awk semula.. maaf la lambat... jangan serabut2 ye :)

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers