Cetusan Idea Mula Menjengah

9:36:00 PM

-- --

Salam semua,

Lama dah tak menitip sepatah dua kata di  sini. Macam seronok pulak nak berbicara, apatah lagi bila da mula membaca kembali. Apa kaitannya? Meh sini nak habaq sket

Sekarang IQ mula membaca kembali, sebab mahu luaskan minda dengan membaca pengalaman, luahan sekian tulisan daripada sebarang penulis. Dari situ juga, IQ ada idea untuk menulis. Intipati untuk menulis menjadi lebih jelas. Penulisan pun automatik jadi lebih bagus dan matang. Tak percaya jugak? Pergi membaca sekarang! Haha!!

IQ dalam usaha menghabiskan buku Ulu Yam di Liverpool 2 ni. Hampir 3/4 buku sudah selamat dikhatamkan. Tinggal lagi 1/4 buku lagi. Penulisan Encik Nazali Noor memang terbaik. Tak sabar nak beli UYDL yang pertama, yang kedua plak yang dibeli dulu. Heee...tapi yang penting, baca-lah UYDL ni. Banyak pengajaran buat kita. Betul. Ini serius. :)

Till then...IQ tengah temankan suami IQ buat kelas dia tersendiri kat Kenny Rogers Roasters Sri Damansara ni. Melepak sampai kedai tutup. Haihhh...cikgu sampai ke malam yer awak encik suami. Ape2 pun layan je la...

Bai kawan. Next entry pulak.

*** badan dah naik. Dun say me is pregnant. Dun say that. Becoz im dont. Until now. But not tomorrow. Weheeeee.

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers