Kali Ketiga?

10:21:00 AM

-- --

semalam tidur lewat, dalam pukul 2.30++ pagi jugak la…
oleh disebabkan laptop da menggila panas, terpaksa jugak stop buat PSM…

dan lepas tu tarik selimut…
target nak tidur sejam dua je sebab banyak la Sub-topik yang tak buat…

then..tidur…

mimpi tokki, tok dan abah…di kampung…rumah yang lama..
tokki marah sangat kat IQ, sampai tampar IQ!
tok pun sama…macam kecewa sangat dengan sikap IQ…
tak tahu kenapa, penat mintak beritahu kenapa dan sebab mereka marah sakan pada IQ….

IQ nangis dalam mimpi tu…dan nampak abah..
abah berjalan pergi keluar dari rumah…
abah pandang IQ, tapi lepas tu terus pergi…tinggalkan IQ nangis sorang-sorang…

dan IQ menangis sampai la IQ tersedar dari tidur…
bila tersedar, sebak sangat…dan terus menangis…
tengok jam
baru 3.15 pagi
maknanya tak sampai setengah jam tidur dah terjaga balik…

masih bingung sampai sekarang
sebab da tiga kali tidur dan nangis sampai terjaga…

kenapa?

.bingung.
.sangat.bingung.

IMG_7477
jangan cakap apa-apa.IQ memang rindu abah IQ sangat!
diaorang jahat! diaorang ambik abah IQ pergi dari kami!

sekian.

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers