Pemikiran Seorang Kanak-kanak

8:57:00 PM

-- --

558512_300851769992951_124961597581970_692662_1751997014_n
sumber facebook

bila seorang mak sedang mengandung, mesti seorang kanak-kanak terfikir dan bertanya…

“kenapa perut mak besar?”

mesti mak jawab…

“ada adik kakak/abang dalam ni….”
*sambil tunjuk ke arah perutnya

dan mulalah imaginasi seorang kanak-kanak…

*********************************

korang pun macam tu ker dolu-dolu?

tapi korang ingat ker korang ada tanya mak korang macam tu….

mesti tak ingat kan, sebab yang bertanya tu mesti umurnya dalam 3-6 tahun…

selalunya da besor sket….da bley fikir sket-sket…

KOT…

HAHA~

k.bai

 

***motif entry? suka tengok gambar entry tu sebenarnya…hahaha~
***selamat hari pekerja….IQ tak kerja ari ni…sebab memang ikot jadual pun tak kerja…haha!

You Might Also Like

7 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. siap ada peti sejuk tu.... huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. sy cadangkan supaya entry ini ditukar kepada WW kak iq. hehehh

    ReplyDelete
  3. uncle jonni~ peti sejuk penuh dgn btol susu

    kura~ knpe WW kak iq lak? bg alasan munasabah sket..cepat! haha!

    ReplyDelete
  4. pernah dlu tgok dkt skrin ultrasound, dokter ckp "haa,kakak tgk adik duk jalan2 dlm perut"..kena tipu sama dokter =.='

    ReplyDelete
  5. xpenah lg jaoh sgt imaginasi rsnya... sbb dl besar sme besar ngan adik2.. heee

    ReplyDelete
  6. lpe nk kt... kiut jugak tuan blog ni.. ;p

    ReplyDelete
  7. sumie~ haha~ ksian kene tipoo dgn doc....doc nk bg kiter hepi lettew~ =D

    zulhilmi~ membesar sme2 tu la yg jdikn kiter berimaginasi, mgkin kiter yang tak ingat...kan kan kan...=D

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers