Genap Setahun Kesayangan IQ

1:01:00 PM

-- --

rayyan.comel
gambar terbaru Rayyan… noti sangat!

satu-satunya anak buah IQ…da genap setahun hari nih…April jugeekk~~

terasa rindu nak jumpa budak nakal nih…huh! comelnyer….terasa makin rindu~

HAPPY 1ST BIRTHDAY SAYANG

cik yan rindu rayyan sangat-sangat! sob3…

dan ini IQ buat untuk budak nakal nih…

*

*

*

*

*

DSC_0827 copy

adakah ini salah satu hadiah befday?

NTAH~

tak tau nak beli mende ape kat budak nih…

ada suggestion?

hehe~

k.bai

 

***masa sekarang cepat sangat berlaku, rasanya baru semalam sambut befday IQ…hak3…

You Might Also Like

8 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. dalam bakul
    tiut tangat!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. haaa. belikan dia sebaldi coklat atau gula gula laaa kak iq. hehheh

    ReplyDelete
  3. ajaq la lukih cmto0.nak try gaakkk

    ReplyDelete
  4. omeii omeii omeiii!

    mohon gigit kan telinga beliau untuk saya, eheks!

    ReplyDelete
  5. hakhakhak... comel....
    mebi hadiahkan bakul lg besar...
    taun depan dah tak muat bakul yg itu...

    kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete
  6. kura~ rosak gigi budak tu...*padahal gigi pun baru nak tumbuh~

    mimi~ meh sni, kt blik aku nih aku ajrkan..meh3

    zakaria's daughter~ hak3...nanti IQ gigitkan yer!

    uncle jonni~ haha, muat utk budak 2thun la plak ek....

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers