Contest Happy Faces by Capt.Keon Alhan and Oh Daus

9:41:00 PM

-- --

HAHA! join contest lagi….tak pernah serik….weeee~~~

sape nak join? klik banner kat atas….jangan ternganga jer…=P

IQ malas nak banyak cerita…ni gambar yang IQ nak letak..

3stooges

gambar ni IQ bagi nama 3 stooges…3stooges menandakan kitaorang memang rapat, akrab, intim? dan seangkatan dengannya…ni gambar terbaik yang menunjukkan kegembiraan kami sepanjang 3 tahun berkawan rapat…susah senang bersama…mana nak cari beb kawan macam nih….dan IQ jumpa mereka dari hari permulaan IQ masuk ke UTM….sampai sekarang…bersyukur IQ kenal diaorang…Alhamdulillah….

gambar ni just candid sebaik sahaja kami sampai di suatu program kolej yang diberi nama FENOMENA…yang dihadiri oleh Najwa Latif pada sebelah malamnya…masa tu Najwa Latif pun tak jadi retis lagi ok~
dari kiri, farah, wanie dan IQ

IQ tag Cik Tina, Cik Renex dan Cik Anyys

sekian

You Might Also Like

7 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hye dear,thnx a lot for joining...nice pic...gud luck keyh...

    ReplyDelete
  2. Aiseh..kalau aku tepek gambar orang lain boleh?

    ReplyDelete
  3. anyys~ bley je kot...tadi buat surbey ad je yg letak gambar laen dri tuan pnye badan

    ReplyDelete
  4. anda stress ngan study??

    jgn stres-stress yer...

    jom layan blog terhebat nie...

    http://stresssik.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers