mOoD sEnGaL pAgI-pAgI

8:37:00 AM

-- --

sengal!

pagi-pagi kena kacau…

oleh siapa?…oleh dia ni

bese la, antara nak kejutkan ataupun nak bincang sesuatu hal..

hal apa? kalau tak puas hati, memag camtu!

sampai tak menyempat!

orang baru bangun tidur kot!

da ilang mood!

adesss~~

tapi at last?

we still together~

gaduh la nak gaduh sampai terbalik dunia
hentam la nak hentam sampai meleleh air mata

at last..

ok balik~

sengal!

ok.bye!

 

 

*** entry ni motifnya nak tunjuk gambar kucing yang muka cam nak hentam je sebenarnya…nak gelak guling-guling pun ada~~ macam haram je muka dia…kalau betol-betol ada depan mata, maunye gelak guling-guling sampai tak hengat dunia! haha!

*** sumber gambar dari facebook

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Eeeeeeeee..... gatal nye syg nie.. hahahaha.. =P

    ReplyDelete
  2. @epool

    apa plak? tak ada cakap ape yang merepek kan3?? =P

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers