uMmI….

5:40:00 PM

-- --

ok…IQ tau, IQ lambat nak post pasal hari ibu…well, walau apa pun, IQ nak buat entry khas buat ummi IQ….heee~

IQ nak cakap banyak-banyak pun macam IQ ulang apa yang korang da tulis dalam entry korang….tapi IQ pernah sebut pasal hal ni pada hari ibu yang lepas….yup! nak tau…klik di sini

da baca? perasaan korang plak bagaimana? ketika nyawa ummi/mak/ibu kita berada di hujung tanduk…rasa dunia ni da gelap gelita… korang akan rasa bersalah…rasa bersalah sebab takot tak sempat nak mintak ampun…rasa macam tak ada tempat nak bergantung…macam-macam perasaan yang muncul kan?

IQ tak nak cakap banyak…cuma IQ nak cakap pada ummi IQ..

ummi,
acik tawu acik banyok wat saloh kat ummi,
slalu dop dengor kate ummi,
wat-wat dop dengor kate ummi sokmo..
ummi mitok tolong skek pun acik maroh doh…
kadang-kadang hor, acik sokmo bangkang mende hop ummi cakak..
sebak acik pikir mase tu, acik sorang je hop betol..
jahak orp anok ummi sorang ning

tapi

sekarang acik sedor,
sejop ummi saket ari tu
acik sedor acik sayangkan ummi sangat-sangat..
dop sanggup nop kehilangan ummi dari depang mate acik ning…
dop tahu guane jadi kalu ummi tak dop dalam dunia nih
walaupom family kiter banyok masaloh…
ummi tetop kuat..
ummi nangih tapi ummi tetop kuat

maafkan acik ummi
acik tahu acik anok hok paling naka dalang keluarge kiter
naka je laa..hop jahat hor orang laen…
naka naka acik, acik dop sanggop tengok ummi ilang dari hidup acik nih
dop sanggop tengok ummi nangih
walaupom acik jarang kol ummi tapi benornye acik slalu ingat ke ummi…
cume tak dop mase je nop kol…gitu la benornye…

acik sayang ummi sokmo…
sokmo eber after!

*muahhhhh!!*

untuk ummi jer, hop laen jangang nop gata…

haha!

ummi
ummi selau cantek, menarik, tertarik kau memang da bomm!!
sayang ummi sokmooooo!!

sekian.

*** hahaha!! korang paham ke tak apa yang IQ tulis kat atas tu? tak paham? pergi bukak kamus bahasa terengganu cepat! hahahahha!

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers