LaNgiT tAk SeLaLu CeRaH~

9:44:00 PM

-- --

biasa la, bukan tiap masa kita bahagia dengan kehidupan kita…bukan setiap masa kita boleh bergembira…bukan setiap masa kita boleh bergelak ketawa…

hidup…ada pasang surutnya…

IQ tak nafikan memang ada perkara yang menyedihkan hati IQ, meresahkan hati IQ…buat hidup IQ tak tenteram!

IQ nak tenangkan fikiran…mungkin ianya salah IQ, mungkin juga tidak…apa pun IQ minta maaf…IQ mahukan semua orang senang dengan IQ…tak nak ada yang bermasam muka, tak ada yang menyimpan dendam…IQ tak nak semua itu berlaku…

hati IQ sekarang diruntun pilu, atas peristiwa yang lepas….IQ cuba tabah…maafkan IQ buat insan-insan terpilih…

entah la..emo la sekarang…nak datang bulan kot…[maybe]

k la….

sekian.

emo_everybody_hurts-1280x800

*** gambar KL tak dapat lagi..entah bila dapat…Muaz dan Zira lak tengah musim exam…alamatnya lambat lagi la dapat tengok gambar-gambar tu~

You Might Also Like

6 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. lu ni apahal pulak?

    period la tuh,keh3

    ReplyDelete
  2. xde laaa...mne ad period lagiiiii~~ siot je

    ReplyDelete
  3. kah3....datang bulan tu mcm lain mcm...

    ReplyDelete
  4. keh3...

    ala..nyakat jela,,kalau nak tau,habit aku,

    aku suka sakat orang..

    kah3

    ReplyDelete
  5. daddykoolz~ haha! laen macam camne plaknye?

    sembang kemas~ ko memang epul! ske kn~~

    anyss~ sne la ujan, sini x...

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers