dIa pAlInG mUdA…tApI dA tUa!

10:57:00 AM

-- --

haha!
adoi~
tajuk entry macam sengal je…

nyway, this entry is my special dedication for my beloved bestfriend!!

FOR WANIE

epi bufday!!!

semoga terus dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dapat mencapai apa yang ditarget dan selalu happy dengan dua orang bidadari cantek di samping kau ini….hahaha!!

bufday yang ke berapa?
teka sendiri!!
yang penting dia muda dari IQ…

dan

dia jugak dikatakan paling matang
antara kami bertiga…

selalu
marah kitaorang
tegas dengan kitaorang
segala-galanya laa!!

dia da macam kakak
tapi PALING MUDA
antara kitaorang..

hehe.

befday wanie

mesti korang tertanya-tanya kenapa ada lembu kan?

hehehehe..
si wanie sukakan patung lembu…
sejak kami berada di UTM ni, dia da memilik sebuah keluarga lembu yang lengkap!
ada bapak lembu, mak lembu, dan dua anak lembu betina yang sangatlah comel!
kalau ada barang yang berkaitan dengan lembu, mesti dia menjerit~

unik kan wanie ni?
haha!

heee…pape pun aku sayang ko wanie!
sayang sangat!

eceh.

heeee~

sekian.

 

*** malu IQ bila IQ cakap sayang si wanie ni, IQ ni da la alah sket nak ucap sayang kat kawan-kawan baek IQ nih…kenapa? next entry pliz!!

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hb kt kwn izyan. btw, org pon ske lembu. haha. melambak2 patung lembu kt bilik eh. duk pk cane nk bwk balik ganu ble dh grad nnti. hakhakahk

    ReplyDelete
  2. nad~~ heee...happy~~

    ekone~ ^^

    tina~ hehehe..kamu sembelih sahaja lembu2 kamu sebelum balik terengganu....bagi kawan-kawan kamu makan~ weeee~~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers