Advertisement

Responsive Advertisement

KaMi bLoGgEr AkTiF uTm


klik banner untuk maklumat lanjut!
haaa! mari adik kakak abang pak cik mak cik…kita lihat ini entry~ cesss~ ini mau bagi penampar free sebab tak der kaitan pun dorang nak baca entry nih…ni pasal blogger aktif utm...bukan pasal hal biasa-biasa..hihihi~~ alaaa..tak kesah la sapa nak bca…suma boleh laa!!
tergodek-godek dapat info di Facebook oleh UTM bloggers dan klik! owwhhh~ nak buat gathering blogger utm…~~~ waaaa!! menarik menarik!! ini sudah bagus! dapat berjumpa dengan blogger dalam UTM nih..tak pernah kenal pun blogger utm [ok..ni tipu…sori uzair, sori ida…hihi]
sebelum dapat pergi ke gathering blogger utm, kena buat entry dulu..haaa~ ni da buat..cuma starting tadi merapu sket..bese la..wayar sket tercabut malam ini~ wink2..nak cerita pasal apa? nama? umur? no kad matrik tak nak plak..hihi~~ ok..jangan banyak songeh! nanti kena reject! haha~~
  1. okeh…nama saya izyan balqis….tapi kat facebook saya tak guna nama sebenar, bukan tak suka nama sendiri tapi memang tak nak letak..IEZ QIS nama di facebook pun sebahagian dari nama saya IEZyan balQIS …hihi~ umur? tak lama lagi genap la 22 tahun..weee~~bagi adiah tau! buat gathering masa birthday saya pun lagi bagus! hehe~
  2. tempat menarik di UTM untuk gathering ni saya suggest kat taman tropika…well, tahun lepas saya pernah nak buat jamuan raya kelab kat situ, da approve da, tapi terpaksa tukar sebab masa tu Sultan Johor nak datang UTM…teringin sangat nak buat kat situ sebab ada rumah kayu yang antik dan unik..kawasan dier pun sesuai dijadikan tempat jamuan…kemudahan lengkap!
  3. slogan! SAYA RASA BLOGGER UTM patut kenal each other, mana tau terserempak tengah jalan nak pergi kuliah bley say hai, bagi salam dan sebagainya~ ye tak? kalau tak kenal each other, selisih bahu pun tak tegur sapa daa…kan? so..pentingnya gathering buat UTM blogger nih! cewaaahh~!! semangat plak!
ok..tu je..panjang kan entry untuk syarat pergi gathering kan? hihi..tangan tak reti nak berenti laa..tak tau nak wat camne daa..hihi..ok..stop!
animation4
yeahhh! utm bloggers besh!
see ya!
*** IQ mahu blog SEMBANG KEMAS, PRINCESS NASUHA, WAK, AZEE SALIM, HANI JALINA, PANDANGAN HATI AKU, TAUTAN FIKIRAN SUHAIMI, IZYAN SYAHIRAH dan CLUMSY HEROIN join ini gathering juga! so….buat la entry korang!!!

Post a Comment

6 Comments

  1. macam ko sorg segan..hbes aku ni xtau malu..jom ar~~

    ReplyDelete
  2. nad pon segan..cmne ni??huhu~

    ReplyDelete
  3. haha,pergh,aku mengeluarkan ayat2 yang x cool langsung,kah3

    ReplyDelete
  4. nadirah~~ alaa...xkn nad segan jugak..penganjur kan? hehe..

    epul~ tau pn xcool..haha!

    ReplyDelete
  5. semua org segan..macam baru daftar masuk utm nk pi orentasi jer..hehe

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)