fAcEbOoK hAnCuRkAn uMaT!

9:46:00 PM

-- --

yes!
IQ berani kata sebab itu yang IQ alami
application dan setting facebook menghancurkan hubungan sesama umat!
yang baik menjadi buruk!
yang tenang menjadi kecoh!
yang berhubungan akhirnya putus!

dan apa yang IQ alami saat ini
adalah
kesedihan, kekesalan, bermacam-macam ke- lagi
yang tiada penghujungnya
sebab IQ betul kecewa
kecewa dengan apa yang orang buat
gunakan application dan setting facebook
menghalang suatu hubungan baik
kejam itu facebook!
kasi bunuh itu facebook!
cakap tutup 15 Mac..tapi tak tutup pun!

IQ benci facebook!
mau deactivate facebook!
facebook buatkan IQ sedih!!
teramat sangat!

***kecewa dengan seseorang ~~

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hee btol2 ! tpi dri FB tuh lah kita dpt crik kenalan lama :)

    ReplyDelete
  2. kt FB sy jumpa kawan2 skolah..huhhu tp ye lah kalau salah guna ker, jd la tak elok...setkt ni tak tergerak lg nak deaktivate fb, tp mmg tak aktif sgt laaa

    ReplyDelete
  3. hye!!

    saya dah dpat view blog nie mcm besa.. ehhehe..
    akhirnya dapat juga comment kt cni scara normal kan.. ehehehe...

    ehh nak deactve fb psal apa??

    ReplyDelete
  4. ayu~~ yup~ mmg tmpat cri kenalan lme..xdinafikan...

    mzhany~ hurmm..IQ tak deactivate lagih..well~~ kadang2 rsa nk deactivate sbb kcwa dgn org blok kiter, cmtu kot~..

    miszy dian~~ yeke?? da ley view elok ek?? bgus la!! hehe..ada masalah kat mne ek? nk tau gak...kot2 terkena pada yang lain gak...

    sperti di ats..huhu~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers