cOnTeSt : DuLu LaIn, SeKaRaNg LaIn

5:25:00 PM

-- --

ini contest memang menarik minat IQ laa! tambah2 pembuat contest ni macam IQ..pipi berlubang..hehe..nama pembuat contest ni pun pipi berlubang..unik bukan?? hehe..

IQ sebenarnya nak mintak satu permintaan..boleh tak, nak join dua2 kategori tu cik pipi berlubang? plz!! plz! I’m begging u! kalau tak boleh, ambik pilihan pertama tau..hehehe…

pilihan pertama : kategori umur

dulu

ini banner contest untuk kategori umur..[klik gambar untuk sertai]

gambar yang IQ nak taruhkan..

dulusekarang

okeh..nak kena cerita sket apa yang lainnya..ehem2…

first yang lain dari segi saiz la..dulu tinggi tak sampai pinggan ummi..sekarang memang da terlebih tinggi da dari ummi..ummi je..hehe..abah belum ag..

second…mata! mata IQ mase kecik lagi besar dari sekarang! sekarang da makin sepet ekoran memakai cermin mata…

third…pipi berlubang! hehe..bukan tuan pembuat contest yer…IQ sendiri ada pipi berlubang tapi makin besor makin ilang lak lubangnye..da tertimbus kot..haha! =P mungkin dalam gambar tak nampak sangat..tapi kenyataannya benar! sila rujuk family IQ..hehe

pilihan kedua : kategori stail

dulu1

banner contest untuk kategori stail [klik gambar untuk sertai]

gambar yang IQ nak taruhkan..

dulusekarang1

untuk gambar ni…IQ nak komen sket je…stail2 nih IQ bese2 je..namun IQ rasa IQ berubah jugak dari segi fesyen..mengikut edaran masa…tak dinafikan! manusia berubah mengikut peredaran masa! betul kan? kalau dulu tak reti langsung nak matchkan baju..sekarang da pandai…hehe..

IQ mau tag tiga calon pemenang iaitu Jasmadi Syah [blogger baru], Nanabella, dan Miss Galaticos

ok! done! hehe…

see ya!

*** lapor la..lapor! da lame orang tak banje makan..hehe

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Hehehhe..
    Sama je zaman ribena dulu dgn sekarang..hehee

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers