iNi kEsAh bUdAk CoMeL + DeGiL yAnG sAkIt gIgI

9:11:00 PM

-- --

ada sorang budak

comel tapi degil!

dia sedang kesakitan

sakit gigi

da lama sakit gigi

bila ajak ke klinik tak mau

bila suruh ke klinik tak mau

nak angkut bawak pergi klinik, lari satu kampung!

alasan bila suruh pergi klinik,

“ jap lagi hilang la sakit nih, jap je”

tak pun

“nanti pergi la klinik, kalau ada masa lapang”

tapi tak pergi-pergi jugak

sampai sekarang

minggu lepas sakit lagi…

sekarang sakit lagi!

sebab makan makanan manis dan keras!

macam baby tak ley makan benda keras..

nak tahu sapa budak tu??

ni dia!

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

Snapshot_20110223_7

wuwuwu~~ T_T

cakitnya!!!

huaaa~~

sakit gigi..

pesanan dari chubby

“letak panadol kat gigi yang sakit”

erkk?

menjadi ke?

tak nak try..

huh! degil lagi!

Snapshot_20110223_3

 

*** ok..sambung study…walaupun sakit gigi! huaaa~~

You Might Also Like

3 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Mmg degil... huuuu... sakit t g klinik lerr.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. g letak halia kat gigi..

    tu petua my mum..

    tp kalo gg berlubang la,,hee

    ReplyDelete
  3. anonymous/en.saiful~ yelaa..da sakit bru g klinik..xsakit,xyah pi..haha!

    renex~ hehe..mmg berlobang pn nih....heee..nk cari mne halia nih..kne bli lak nih~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers