pOsE sLuMbEr LaPtOp CoNtEsT

2:04:00 PM

-- --

ini punyer contest dicabar oleh rakan seperjuangan..zaza ! tak perasan plak yang zaza ada tag aku untuk join contest ni..nyway~~ thanks tau zaza! cam menarik..jom kiter teruskan perjalanan kita!

POSE SLUMBER LAPTOP CONTEST

oleh

iGossip

[klik gambar atau link di atas untuk syarat-syarat penyertaan]

 

aku pertaruhkan gambar yang slumber yang biase je..

tadaaa~~

Snapshot_20100730_2

gambar tu macam tak berape nak slumber, lebih kepada sengal je~ tak per…bantai je…tak nak terima tak per…aku tak der hal punyooo~~ ngeh3…=)

mau tag enam [6] sahaja!

 

aku pasti diaorang pasti dapat bagi gambar yang lebih slumber!

k..see ya!

 

*** I like slumber-slumber nih…hidup biar slumber, ayat biar power..study biar lepak, result biar gempak! ayat keramat aku zaman skolah~~ weee~~

You Might Also Like

6 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers