kOmPaNg dIpAlU…pEnGaNtIn MaLu!

7:37:00 PM

-- --

hamboi hamboi hamboi… berkompang-kompang lak ko yer izyan…sapa nak kahwin nih? aku ke? atau mak cik aku ke? atau abang aku ke? no no no!! bukan itu maksud aku…aku hanya ingin berkata mengenai aktiviti kokurikulum aku untuk sem nih…jam kredit untuk matapelajaran kokurikulum aku telah ditentukan bahawa aku mendapat kelas kompang!!!! aihhh~~ gelak korang ek??? satu skuad balai bomba gelakkan aku sebab ambik kompang untuk ko-q aku kali nih? weyhh~~ salah ke weyh? salah ke ambik kompang?? seni tu beb!

kompang ada kecik..ada besor..~~

sekarang da masuk minggu ketiga aku mengikuti kelas kompang nih! besh woo~~ tak caya?? meh join berkompang skali! memang besh laaa~~ kelas aku pukul dua bertempat di kolej rahman putra yang dikendalikan oleh jurulatih kompang iaitu~~~ jeng jeng jeng!!! en.lailee~~ encik ok! not puan~~ so..he’s a man…sooo cute! tapi da nak pencen daa~~ sedih~~ tapi mujur aku berkesempatan untuk mengikuti ko-q kompang nih bersama beliau…tak kering gusi beb!

korang gelakkan aku sangat kan ambik kompang untuk ko-q nanti?? kalau korang kahwin nanti…jangan gatai-gatai tangan tu nak dail kumpulan kompang untuk iring korang berarak nanti…gelak sangat kan? korang tak tahu..seni kompang tu camne…bunyinyee..alunannye…perghh~~ cakap macam da terer..hahaha!

aku baru je berkesempatan belajar dua jenis lagu…first, lagu enjit enjit semut dan kedua adalah selawat ataupun selamat pengantin baru..haaa~~ korang yang gelak tadi tuu…reti pukul kompang lagu enjit enjit semut ke?? sah-sah tak reti kan? reti nyanyi je…kan da cakap..tak rugi ambik kompang! berseni!

pukul kompang~~ iyaahh~~

okeh la…aku nak turun training plak..baru masuk hari ketiga training untuk naik gunung hujung minggu nanti…iyaaahh~~!! chayok!!

k..see ya!

*** nak belajar kompang? meh bljar ngan aku meh!

You Might Also Like

1 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. kompang dipalu..pngantin baru..
    pengantin baruuu...xtau malu...

    nyanyi amai2 tau~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers