Advertisement

Responsive Advertisement

fAcEbOoK tUtUp? bAgUs!

benda da lame dibincangkan oleh warga Facebook yang mengatakan Mark Zuckerberg [betul ke aku eja nama dier nih?] nak tutup Facebook secara rasminya pada 15 March 2011…da lame hangat dalam laman Facebook mahupun blog-blog tempatan cuma baru sekarang aku nak katakan sesuatu setelah aku mendapat mesej di bawah nih dalam chatbox di facebook…

Facebook baru.Kami akan menghantar mesej ini di sekitar untuk melihat apakah anggota aktif atau tidak. Jika anda aktif sila hantar ke minimal 15 pengguna lain menggunakan Copy + Paste untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif. * Mereka yang tidak menghantar mesej ini dalam masa 2 minggu akan dihapuskan tanpa ragu-ragu untuk mencipta lebih banyak ruang .*Hantar mesej ini ke semua teman-teman anda dan untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif dan anda tidak akan dihapuskan.Pengasas Facebook,Mark Zuckerbe.­ 

mesej chat yang dianta oleh seorang member aku..member ke? aku tak berapa kenal sangat la..honestly! nyway~~ ape kesannya bila da buat kenyataan macam tuh? perlu ke aku buat? aku kesah ke kalu facebook ditutup? langsung tak kesah! nak buka ke, nak tutup ke…langsung tak nak ambik tau…aku tau gunanya dari awal tahun 2008 lagi dan sekarang nak tutup? tutup laa..tak heran!

mesej yang dianta tu untuk apa plaknya? ingat mark zuckerberg tu tau ke korang buat bantahan besar-besaran nih? dia tau ek baca bahasa melayu nih? adehaaii~~ bukan aku tak suka berfacebook…nak cakap la, aku nih setiap ari buka facebook tapi da tak ketagih macam dulu laa..sebab tak der apa pun dalam tuh..sebabnya banyak komen sana sini..then kutuk-kutuk..macam-macam..kes yang buka page kutuk artis sana sini tu tak dikira lagi…

secara keseluruhan, aku cuma nak cakap, facebook ni cuma merosak kan hubungan antara umat manusia nih..betul tak aku cakap? kalau tak betul…sila bagi komen anda…tapi aku rasa ramai yang bersependapat dengan aku…well..tekaan aku je laa..kalau salah, aku mintak maaf…ok!

see ya!

***kalau facebook tak jadi tutup lak camne? guna je laa..apa susah~~ haha! tapi kalu jadi tutup..aku nak buka akaun twitter! yeaahh!!

Post a Comment

0 Comments