bAiK kE aKu nIh?

1:08:00 PM

-- --

tertanya-tanya…ade betul ke idak nye aku ni dikatakan baik…betul ke kengkawan? cuba bagi pendapat sket..aku pun ngah musykil nih…

try wusha benda alah nih jap~

blog5

korang ase camne? aku patot balik awal dengan memonteng kelas besok atau bagaimana? keinginan untuk pulang awal amat-amat tinggi namun, tiket kebanyakannya udah habes!! last tiket awal pun pada hari ini! oh tidaakkk~~ tak mampu untuk aku ponteng kelas….

bila aku tidak mampu untuk ponteng kelas, ada plak cakap yang aku nih baik..baik atau nerd? nerd? uisshh..macam tak sesuai je..aku da la jenis yang tak reti duduk diam…nerd adalah seorang yang pendiam tau tak??

tiket aku pada 29hb malam…

dan aku rasa aku la orang yang terakhir pulang!!

tidaaaakkkk~~~

 

*** abah selalu pesan…beli tiket awal-awal…kan? benda lama jadi lagi~~ huhu T_T

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers