Advertisement

Responsive Advertisement

aKu SaHaBaT bLoGgEr!

okeh…korang sume pasti tahu bukan apa itu sahabat blogger…well, aku tak tahu sangat mengenai apa tujuan sahabat blogger ni ditubuhkan namun aku tetap join untuk mendapatkan kenalan blogger yang lebih ramai…untuk mendapatkan tips berblogging dan sebagainya…
group sahabat blogger nih dibuatkan di laman web sosial yang tak asing lagi bagi kita semua iaitu Facebook…sapa-sapa nak join group ni di facebook…just request di sini ok! aku tak ketinggalan untuk dimasukkan dalam group tu oleh classmate aku sekarang..iaitu tuan blog sembang kemas…thanks epul sebab masukkan aku dalam group nih~
blog3
group sahabat blogger dalam senarai group aku yang laen~~

orang laen invite aku..aku pun invite orang lain..
aku dapat kenal dengan lebih banyak kenalan lagi dan dapat nak blogwalking banyak-banyak…besh woo~~ tak rugi korang join group nih…ada yang blogger baru..ada yang blogger lame…suma ada la kan…and…by the way…nanti ada gathering sahabat blogger…aku rasa macam nak pergi memandangkan nothing else to do before going back to terengganu…tengok la camne..planning kaw-kaw punyer!

moh kita pakat gi ramai-ramai~~
anyway..to ahli sahabat blogger…selamat berkenalan! rajin-rajin la keep in touch melalui blogwalking dan jugak jika ada rezeki, aku akan pergi gathering tu nanti..ok!
nak promote blog sorang ahli kelab rekreasi aku yang baru je ceburi dunia blogging..
presenting to youuuuu~~
Jangan luper follow aku dan jugak wak ni yerr..eceli he got really nice name..but..there are sumthing interesting that we called him WAK…wanna know? just follow his blog…you will find them!
see ya!
*** aku lapar…hahaha!

Post a Comment

0 Comments