Advertisement

Responsive Advertisement

14 JaNuArI…sEcOnD tImE..Hb fArAh!!!

kali kedua…bukan kali kedua kapel…kali kedua aku dan kengkawan kenakan farah sempena birthdaynya!!! nak tau kisah tahun lepas?? klik di sini

tahun lepas punyer birthday da kena tepung dengan telur…kali ni lagi dasat!!! kena tepung kentucky!! weehuuuu~~~ baik punya barang meehh~~ thanks pada azie yang menyimpan tepung kentucky yang sekian lame…hahahaha!!

anyway, aku hanyalah penonton separuh masa kedua…separuh masa pertama, aku tak terlibat disebabkan bergayut di atas pokok dengan my chubby~~ tapi pada masa yang sama, aku diarahkan untuk ignore mangsa yang sedang mencari kunci biliknya walaupun da tau siapa yang ambik kunci dia tuh~~ haha~~ at last..kau la mangsa tepung terhebat faraaahh~~~

komen7komen8

klik utk tumbesaran yang bagus! =)

wanie jadi mangsa tawanan…kesian wanie…lepas kena tepung, siap kitaorang mandikan lagi…sabunkan badan, cucikan muka dengan pembasuh muka…’layanan istimewa’ buat bufday gurl~~~ hahaha~~siap carikan baju lagiii..haaa…kawan mane nak buat camtu kan..ahahah~~ walaupun aku tak menyumbang apa sangat dalam projek besar nih, aku hanya dapat gelak sampai terbatuk-batuk..uhuk3~~~

DSC09476

aku buat khas utk kawan aku yang sorang nih…hehehe~~

hadiah?

entah ler…tak duet la nak beli hadiah..

wink3…

ape-ape pun…

wishing you…

HAPPY 22TH BIRTHDAY MY DEAR

MAY ALLAH BLESS YOU FOR ALL OVER THE TIME…

HB Farah!!

***nak post video merapu dier kat sini tak dapat lak..geram lak gune windows live writer nih..cerewet…sape yang boleh bagi tips sket nak post video sendiri???

Post a Comment

0 Comments