Advertisement

Responsive Advertisement

tAg dArI kAwAn~

haishh..da lame tak buat kerja-kerja camni nih...kerja apa? kerja tag mengetag nih...sekali kena, kena lagi...kena lagi dan lagi...hape pon nak cakap, lepas nih kita berbual panjang ok! jom layan dulu...


Benda yang paling penting dalam hidup korang
benda?so...nak cakap ape yer...ic, handphone, laptop, duit...
amacam? basic cam korang-korang jugak  la yer..

Benda terakhir yg dibeli guna duit korang
crocs...mau tengok? hee..tak per la..sekian terima kaseh je..tak lawa pown, cukup ada tanda disney bertulis hello kitty..how cute!! ngeh3...

Dimanakah tmpat korg akan melangsungkn perkahwinan korg dan temanya
nak buat kat hotel buley? bukan ape, malas da nak susahkan orang kampung basuh pinggan, masak lauk, just pergi majlis dan nikmati hidangan yang ada..bukan demand, mengambil iktibar kejadian yang lepas..tema? ntah...tapi yang penting buat kat hotel..ceessss!! ampeh benor aku...

Adakah korg sedang bercinta skrg nie
senang ceriter..yes..i do~
cewaahh~ kang cakap aku tak bercinta cakap aku penipu
yelah, dalam blog nih terang-terang aku letak gambar kitaorang kan

berapa lama korg akan mncintai kekasih korg
sehingga ke akhirnya...hingga Allah menjemput umat-Nya untuk berkumpul bersama-sama

dimanakah korg slalu jumpa kekasih korg
sekarang berjumpa di sini [utm] lepas dier habes nanti, mungkin di mana-mana sahaja..maybe di rumah kami pule.

novel/buku/majalah terakhir yg korg beli
da tak ingat da..da lama tak beli buku..
kalu beli buku study ada la..
bukan budak skema ok
hanya sebagai rujukan....

apakah nama penuh korg
kalau tak tulis buley?
izyan balqis
cukup.
makna mau?
perhiasan seorang puteri.
ngee~

antara mak dan ayah, mana korg lebih mesra
ummi..tapi sekarang macam abah da cuba menarik perhatian aku..
pandai da nak gurau dengan anak dier yang bajet comel nih
tak per, perkembangan yang baek!

namakn org yg btul2 korg nk jumpa dalam hidup korg
saiful ridzuan nazarudin 
da 9 hari tak jumper beliau!

adakah korg basuh baju korg sndiri..
dulu ya! sekarang pun ya!
walaupun mesin basuh yang basuhkan, tapi yang mengangkat baju-baju tu semua aku laa!

dimanakah tmpat yg btul2 korg nk pegi..
aku teringin nak gi pulau sipadan sabah
destinasi cinta
eh
silap..
destinasi bulan madu
tapi entah dapat entah tidak agaknya...
pilih salah satu, peluk atau cium
nak dua-dua..ahh!! pedulik ape..nak dua-dua jugak!

beritahu 3 benda tntg org yg tag korg
eh..ada jugak part nih..cam ampeh je kalu aku cakap...nanti die prasan!
ok2..aku cakap..jangan nak senyum sengih2..aku nak puji ko nih afiq!!
1. rambut dier cantek! walaopon dier lelaki, tapi rambut dier cantek! cam baby! haluuussss...
2. ok..seorang yang bertanggungjawab..dan sekarang pown da menjawat jawatn tinggi lam kelab kitaorang..aku pandang ko terlalu tinggi la afiq...sampai sakit tengkuk aku der~~
3. dier da ada awek..nama awek dier mak cik! haha~~ 
dun marah...senyum2..ko kan suke senyum kan?

5 benda yg plg disayangi dalam hidup anda
benda? tak ada, aku tak sayangkan barang-barang sangat sekarang, tu zaman kanak-kanak je nak sayang-sayang alat permainan!
lagu yg paling anda suka dgr dan salu dgr
buat mase sekarang nih, dua lagu nih yang selalu berkumandang dari laptop aku
1. ana rafalli feat suhaimi meor hassan ultimate - kalau berpacaran
2. dak mie - yang terindah

bila tarikh lahir dan kat mana korg smbut tahun lepas
1 April 1989
tahun lepas?? ermm..tahun lepas yer? aku tak ingat suda..haaa! sambut dengan seseorang di MyFC changlun kedah..jeng jeng jeng....kesah lama..close topic!

5 rakan blogger yg anda nk tag 
yang ni aku malas sket...apa kata insan-insan yang aku tag dalam entry yang lepas kena buat tag nih jugak..bley la yer..~~
ini satu arahan! bertindak mengikut arahan! hahah!
gurau je..nak buat, buat laa..tak nak buat, pun aku tak heran.pada sapa yang tak tertag, dialu-alukan buat..


aikk?? da habes?? cukup2 la yerk..da ngantuk..bercadang mau tulis macam-macam tapi mood tetiber je ilang..haihh =.=" asal ntah...esok-esok la aku tulis pasal raya bersama family angkat aku....ok? aku tak ucapkan selamat hari raya kat korang agi kan? hehe! SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA pada semua rakan-rakan blogger..da basi? mana ada! kat terengganu masih ada yang berkorban ok! korban lembu..bukan korban manusia lerr...korban manusia da masuk topik laen..hehe! okeh..selamat maju jaya pada yang nak berkorban lembu lagi...jangan loper antor la sket daging korban kat utm nih...ambe nak masak lak nanti, mau buat sup! tulang pun buley~~

sekian.....

***esok mau maen climbing lagi! tak habes-habes kan..bese la...tak reti nak duk diam...my chubby pown balik lambat..untuk itu..aku merajuk sangat2!!

Post a Comment

3 Comments

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)