kEmBaR 3…wAaAhH!!

12:44:00 AM

-- --

sejak dua menjak nih suka menjejak blog-blog yang asing..jalan punya jalan tersinggah kat satu blog yang begitu menarik minat aku…blog kepada anak-anak-anak kembar…kembar tiga plak tu! bukan kembar dua je…yeahh~ mungkin kembar dua da menjadi kebiasaan bagi kita sekarang, namun untuk kembar tiga jarang kita temui kan??

 

dari blog mama kembar tiga ni aku dapat tahu banyak lagi blog2 yang mempunyai anak-anak-anak kembar tiga! mau lihat gelegat dan keletah anak kembar? singgah la di senarai blog di bawah…

i- MAMA KEMBAR TIGA (fahmi,faris,fauzi)

hananishop

ii- AMRAFAHAN (3 auni’s)

30102010(017)

iii- AISHAH KENANGAN TERINDAH (nur ariana, nur afrina, nur adriana)

P7310409

untuk last triplet nih, anak-anak kecil ini baru je kehilangan ibunya yang tercinta kerana ibunya telah pergi meninggalkan dunia ini…ibunya asal terengganu [kalau tak silap aku]. dan meninggalkan 3 orang lagi kakak dan abangnya..blogger arwah kak aishah telah kembali ke rahmatullah atas sebab terjatuh dalam bilik air (sumber Ben Ashaari dan Mama kembar 3) pada 22 november yang lepas..Al-fatihah… kesian kat triplet nih… T-T

 

banyak lagi kembar tiga yang kita boleh jengah..sila la lawati mereka..anda pasti terhibur..

 

*** aku mahu anak kembar tiga jugak! muktamad! [doa banyak-banyak…amin~~]

You Might Also Like

9 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hee.. amin ya Allah..!!!

    ReplyDelete
  2. Ala comel nyer ..
    Moga arwah kak aishah diletakkan bersame orang yang beriman ..
    AMIN ..

    ReplyDelete
  3. insan biasa~ amin2..
    sallehudin~ amin....huhu

    ReplyDelete
  4. Hah... doa laa banyak-banyak... pastu rajin-rajin tengok orang anak kembar baru dapat kembar... cam tu laa akak ko buat sebelum nak dapat kembar 3 tu... AMin....

    ReplyDelete
  5. wahh cumel nyer, tetiba tringin lak nak ada anak kembar.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. abg huszaini~~ hehe...thanks abg! akan dipraktikkn amalan itu bila da kahwin nanti! hehe...ciumkn 3auni utk sy!

    nisa~ haha..kan?? msti semua org nak!

    iela~ jom pakat2 nak anak kembar! amin~~~~

    ReplyDelete
  7. weyh ak da gen kembar taw.. so berkemungkinan ak kn dpt anak kembar.. cewah.. hahahahaha

    ReplyDelete
  8. aku pn gen kembar tpi utk sepasang! lelaki dan perempuan..amin2~~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers