Advertisement

Responsive Advertisement

"jOm SeRtAi & MeNaNg" By EfA nUr..

baru ja sampai dari perak nih, buke blog tengok kat cbox ada pesanan...hee..aku ditag oleh arnie syuhaida!!! ditag untuk join kontest~~ uuu..perghh~~ besh3...hadiah tu plak memang aku nanti2kan selama nih~~ mau sangat2...moh kita layan sebentar yerk!!


klik gambar untuk maklumat lanjut

peraduan bermula 11 november 2010 hingga 3 disember 2010

lengkapkan syarat-syaratnya dahulu...

kalau saya jadi JUTAWAN, saya akan.....

-first-first sekali nak bawak family kerjakan haji dan umrah dahulu....lepas tu, bawak melancong seluruh dunia...pergh~~ layan! bila dapat melancong bersama-sama dapat mengeratkan lagi hubungan kami yang semakin suram...yelaa..abah semakin sibuk, along pown da kahwin..ajak semua dan pergi bercuti bersama-sama kan besh!
-teringin nak gi genting highland dan maen sepuas-puasnya! eley korang cakap??? aku tak pernah pergi maen theme park agi tau..kuno?? biar laa...ape korang nak kesah kan?? asalkan aku dapat maen semua permainan kat situ, nak try semua!! korang pergi mesti tak maen semua kan..bajet mesti lari nak maen semua kan?? haaa..kalu aku jutawan...aku nak maen semua permainan dan tidur kat situ..layan beb!! maen sampai muntah!!
-mangsa banjir kat kedah ngan perlis baru-baru nih perlukan bantuan yang banyak! kalau aku jutawan, aku nak tolong depa baiki rumah, baiki kenderaan depa, baiki apa-apa yang patut...da kaya kan..wat pa kalau tak tolong langsung kan?? so...tolong sebaik mungkin untuk depa....
-last skali yang aku nak wat kalau aku jadi jutawan...aku nak kahwin! macam gatai kan bunyinya?? haha! biar la orang kata aku gatal ke ape ke...yang penting aku nak kahwin jugak! da ada duit, baik kahwin je, abah aku cakap, da ada duit sendiri baru kahwin, so..da ada duit kan?? baek kahwin ja! kahwin awal pun lagi bagus! tak dak la ke hulur ke hilir berdua ja~~nak pegang-pegang tangan pun tak dapat..sebab tak kahwin lagi..kalau da kahwin, semuanya dapat! [gatai benor!]



perhatian pada

nina aman
lulu
miss galaticos
dawia
shafiq

sila buat!
sebab anda ditag!


ok..
habes daa~~


***kalau la aku betul-betul jutawan, memang aku akan buat semua nih, bukan skadar berkata-kata...tapi bilakah mimpi akan menjadi kenyataan?? Ya Allah, Kau murahkanlah rezeki hambamu ini~~ aminn~~
*** nak kahwin! nak kahwin! nak kahwin jugak!! hahahahahahahahahaha!!!!

Post a Comment

6 Comments

  1. izyan,mekasih join...:)
    nanti kawen,jemput efa taw..hihihi :)

    gud luck ya...:)

    ReplyDelete
  2. efa~ hihi...okeh2..no prob punyer..
    afiq~ alamak! asal ko tersesar d sni..malu aku! haha!
    miss galaticos~ masuk la..klu xnk xpe

    ReplyDelete
  3. laa..msuk je..klik kt gmbr tu utk mklumat lanjut yer

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)