ReAlLy???

12:11:00 AM

-- --
kakak aku pernah cakap
ummi aku pon sama
kalau ada orang nak sibuk-sibuk dengan hal kita
kita buat derk je
nampak sangat kita ni famous
sebab ada orang nak tau hal kita
kan??

yes sis! yes ummi! i got your words now!
maybe i got upset for what happening recently..
but i must be strong!
and being trust!

ayat punyer la kucar kacir..
asik-asik nak cakap omputih
tak per..
practice untuk paper english hari lusa kan?
heh!

izyan balqis!
kamoo kuat....!!!!

yeahh!

aku pegang pada satu prinsip
selagi aku tak kacau hidup orang, jangan la kacau hidup aku
tapi jika ada jugak orang mau kacau hidup aku
silakan... bukan aku yang membalas
hanya Tuhan yang maha ESA..

sekian...




***aku tak state nama mana-mana pihak tapi awat la rasa macam ada yang terasa?? haihhh~

You Might Also Like

9 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. saya pown xmau..tapi klu org mau tau hal kte, kte nk wat cmne jugak kn..ngee~~

    ReplyDelete
  2. cantik sgt ke u ni??
    macam tak je..hahaha

    ReplyDelete
  3. perlu ke cantik itu lam kehidupan ni? macam tak je...hahaha!

    ReplyDelete
  4. bukankah Allah menjadikan makhluk-Nya cantek3 belaka?

    salahkah??

    ReplyDelete
  5. waaa fames ek kau weh?
    tahniah2..kire hebat la ko ek..
    bagus2..hahaha

    ReplyDelete
  6. der~ ada masalah sangat ke nih?
    ada apa yg tak kenakah?

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers