GiveAway Domain From MelRomeo.Com

12:22:00 PM

-- --
heh~ aku ditag oleh nenek kebayan kesayangan aku..thanks kat nenek sebab sudi tag diri ini...da lama tak join kontest2 nih..well..join2 pn bukan penah menang pun..sian kan?? huhu..xpe..kali ni mana tau, berkat nenek yang tag, aku dapat kan?? heee~~ thanks nek!!

caranya mudah sangat..angkat, tuang, masuk, picit!!! haaa~~ senang kan...haha! tak ada laa..caranya, korang copy je apa yang kat bawah tu..yang berwarna putih tuu..ok!! senang je kan..okeh...jom2~~

GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM
Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS
4. mish
5. aqib
MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM
 

haaa..amacam??? kepada yang tak tertag,anda tidak perlu gusar..terus sahaja pergi ke laman ini, klik di sini dan cuba! mana tau kan..heee..ok2~~ see ya~~



***mudah mudahan kontest ni aku dapat domain baru..huhu..heee...amin2~~

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers