Advertisement

Responsive Advertisement

GeMbIrA bUkAn SeDiH

dalam hidup aku
aku dah 'set'kan
aku mahu orang yang aku kenal
orang yang aku sayang
orang-orang di sekeliling aku
GEMBIRA
bukan sedih

aku mintak maaf pada sesiapa
yang dah terasa dengan aku
yang dah sakit hati dengan aku

seriously
aku tak berniat untuk melukakan hati sesiapa
bagi aku, 
aku mahu semua orang gembira dengan apa yang aku buat
aku pernah kan post tentang hal ini
aku postkan lagi sekali sebab ada masalah yang timbul
niat aku baik
aku mahu kawan-kawan aku bahagia
bukan derita
seriously
tu niat aku
bukan untuk mencemarkan maruah sesiapa
aku minta maaf atas salah aku itu

aku cukup terasa hati
dengan orang yang salah anggap
tentang apa yang aku dah buat

tak apa
aku dah maafkan

cukup di sini
aku tak mahu masuk campur hal kengkawan aku lagi
cuma aku doakan korang bahagia dari sudut jauh ini

aku buat ini semua ini agar semua boleh faham niat aku yang sebenarnya
 aku mahu tidur
itu pun kalau aku boleh tidur
kalau tak boleh, aku post entry lagi
sekian..

sorry for everything~


*** tak semua apa yang kita buat mendapat kepuashatian orang di sekeliling kita meskipun apa yang kita buat atas dasar niat yang baik...fikir-fikirkanlah~ 

Post a Comment

0 Comments