Advertisement

Responsive Advertisement

cUtI sAt~~

Raye blom ag..ada lagi 3minggu kot..cuti pa yg aku maksudnkan nih?? heh! aku rindu femly la..huhu..macam pe ntah rase..on da spot je wat keputusan nak balik....mmg kelam kabut~ sampai terpakse susahkan orang belikan tiket..naseb bek la ada yang sudi menolong~ xcukup beli tiket lewat, kena naik bas pown kt stesen yang jaoh dari kampus..huhu..selalunye aku naik kat sri putri..tapi kali ni, tiket banyak da habes..so..naik kat larkin..huhu..terpakse susahkan kawan2 anta aku jejaoh lak..nak naik teksi tak mampu~~ kena berjimat~ huhuhu..nyway, thanks kt ant, phe, wanie dan apel yang anta aku tempoh hari....laen kali aku mintak tolong ag k..hahaha~~
mke yang baru bangun tido~ pucat giler!~sesampai je kat umah~

sekarang aku berada di dalam bilik di kediaman aku.heh! kediaman?? macam pe ntah...semalam aku sampai dalam kol6 pagi...lame aku tunggu, upenye abang aku tak ambik pown aku..nak naek hangen malas la plak~ bulan pose..sabor2~~ tapi tetibe je along tepon..huhu..ngadu kat along plak~ heh! dapat berita terkini lagi sensasi!!! i'm will become an aunt soon!!! heh! waaaa..srunuk ati tidak terkata..!! bakal dapat anak sedara..hehe..tapi tak nak gembira sangat sebab masih terlalu baru..huh..cuma bagi nasihat sket2 kat along [macam da ada anak nak bagi2 nasihat nih!]..hahaha!! nyway..untuk along dan abg long..congrats! achik mau ank sedara lelaki tau! hehe...dorang pn xkesah lelaki ke perempuan..aku lak sebuk2..haihhh!

then, ateh, ummi dan adik datang ambik aku..at last! tapi sian tol kt ummi...xpatot ateh yang ambik aku...patotnye angah la ambik! bahaya pepagi ni perempuan drive! huhuhu.pastu....kol 11 bertolak ke kuantan atas urusan keluarga belah ummi..perjumpaan dibuat di umah ayah long..ambik peluang untuk bertemu dengan sanak saudara yang da lame tak ketemui..rindu banget!! sume da besor-besor..besor sangat! haha....tapi xramai sepupu yang sebaya aku datang...tapi xpe..dapat maen dengan dak2 chumil!! berkawan dengan yang muda anda akan nampak lagi muda! heh! betul3!

bila kami bergabung~~
jumpe sepupu yang cilik lagi chumil!!! cam aku~~ heh!

malam ni aku bertolak balik ke utm.sampai mesti subuh..sekejap je aku balik..saje nak lepaskan rindu..nak tengok muka ummi, adik dan ateh..ateh pown kebetulan bercuti a.k.a. ponteng kelas..haha..xde ar..saje je tuuu~~ srunuk dapat balik kali ni walopon sekejap~ tak sabar nak balik raya lak nanti~

gumbira da balik umah ke gumbira nak balik utm??
aku ngah risau ni..esok ad test highway!!! kol 9 setengah pagi..harap maklum~ tidaaaakkkKK!!!!

sekian~~

Post a Comment

0 Comments