uMmI...

12:16:00 PM

-- --
risau...aku bertambah risau..ahhhh!! aku risau..huhuhu...ummi..aku risaukan ummi...kaki ummi semakin hari makin lemah...aku jadi risau...kesan umi sakit tahun lepas..yang hampir mengakibatkan strok....kaki umi lemah kembali..tambah2 plak kenduri besar baru je lepas...ummi banyak sangat bergerak..tak duk diam..dan kaki umi sekarang..kembali lemah...ummi tak boleh berdiri lama2..duduk lame2 pun tak boleh jugak...

pagi tadi ummi jatuh..dua kali..satu kat bilik air..satu lagi kat dapur..kali pertama umi jatuh, aku dengar jeritan umi...berlari aku pergi kat umi..angkat umi...bantu umi berdiri balik..naseb baik umi masih mampu berdiri lagi selepas tu...kali kedua paling aku sedey..umi jatuh serta merta..paut bekas yang ada gelas..then..gelas pecah..habes sekeliling penuh dengan kaca..kepala umi terhantuk pada bucu meja jugak....aku berada di sisi umi waktu itu...maafkan acik umi..sebab xsempat nak paut umi....aku angkat umi..berhati-hati..takut umi kena kaca yang bertaburan...aku bersihkan kaca...dalam hati aku..hanya Allah je yang tahu..betapa risaunye aku...risau dengan kesihatan umi...risau sangat-sangat..ermmmm...

aku da nak balik kolej..sem baru da nak mula...aku risaukan umi..sape nak jaga umi..along da kawen, ateh plak same cam acik...ada kelas..yang tinggal hanya kaum adam...dapat ke angah dgn adik jaga umi..abah?? just ignore that! huh! malas aku sebut tentang abah..sakit hati!

aku cume dapat berdoa..agar umi sentiasa berada dalam keadaan baik..Ya Allah..aku berdoa..agar umi berada sentiasa sihat...dan dirahmati-Mu..amiin...

acik sayang umi..sayang sgt2!!


ni mase umi sakit setahun yang lepas..sehari selepas kuar ICU..


kitaorang ikhtiar..tanam kaki umi dalam pasir tepi pantai tiap2 pagi..
ni tempoh beberapa minggu selepas umi kuar hospital..
kesan dari sakit tu jugak..umi makin kurus!!


** aku nak cari ubat utk umi...nak umi sembuh...ada cadangan x??

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers