tHaNks eLLa..KaMoO pUn RaJiN jUgAk..hEhE..

5:17:00 PM

-- --
berhajat utk buat entri pasal hari yg lepas..tapi buat entri len plak...haha...jom layan!

tag yg unik coz jarang la orang buat tag pasal barang2 peribadi...tag tentang bag! haha...dapat tag nih dari miss ella..thanks jugak coz sudi meng'tag' diriku ini..cewaahhh..haha...

1. Batch Mark Bag Tags
pereka asal bag tag nih...


2. Mana bag yang sedang anda guna sekarang?

nampak di bahu tuuu..heee
SILVERPLANET SLING BAG


3. Kenapa suka beg tu?
coz simple...
senang nak bawak banyak barang lam satu mase..kakaka


4. Pic anda dan beg tu?
heee..ambik yang kt atas tu je la...
jrang sgt nk bergambar dgn beg..ngeh3..


5. pengalaman dengan bag tu?
da banyak kali gune...
pergi shopping..terutama mase gi medan,indon yg lepas...
beg tu jugak jadi beg isi duit hasil jualan bunga konvo yg lepas...
hehehe...berjasa pada kelab terchenta!


6. kenapa anda rasa perempuan perlu bawak bag kemana-mana?
tertakluk pda seseorg...
kalu takat nak pergi kedai depan umah nak bawak beg..
ishh...macam xseswai..
bawak dompet sudaaa...
kn3...so...
kena ikut tempat dan masa...
get the rite choice!



7. pandangan anda bila lelaki bawa handbag perempuan....
i like!
so caring..n gentleman...
tapi jangan kerap sgt..
nti pelik!


8. cara kreatif utk elak beg anda diragut?
erm...xyah bawak bag la..
senang!
bawak beg kechik letak lam poket??
hokey???


9. bag atau kasut? mana satu anda pilih?
nak kasut...eh..nak bag..eh...
dua2!!
hahaha


10. TAG 5 orang kawan anda yang anda nak taw ttg begnye!

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers