LaMbAt lAgIh..sAbOr2..

9:53:00 PM

-- --


hype!!

lama xtulis entri..welll..bese la kn..kesebukan yang melanda..macam aku plak yang nak kawen..xpe...ambik berkat..kakaka...dalam tempoh kurang dari dua minggu lagih, kakak sulung aku bakal menjadi bini orang...abg farid aku nak kena panggil abg long plak...abg long!! abg long!! haha...xsbar nk ada abg ipar...besh3..



semalam pergi umah tok di dungun,terengganu...kenduri nanti akan diadakan di sana, disebabkan ramai sedara mara aku tinggal di kawasan tuh, ditambah plak kt kwasan umah aku susah nak dpatkn pertolongan utk kenduri kendara nih..n sedara kt blah pahang sana pown dekat sket nk datang kn?? nampaknye..kawen aku nanti, kena diadakn di dungun jugak le..hahaha..udah berangan plak aku nih~!!!

sblom bertolak balik, bersalaman dengan tok, sempat lagih tok nk bergurau ngan aku..''lepas ni achik plak kn??...'' hehehe...aku membalas '' orang lambat agi tok...lambat agi!!!'' haha...gelak sakan lepas tuh..terus aku berlalu sambil melambai pda tok...bye2 tok...pndai tok berjenaka...adesss~~~



lepas tuh, mula la aku berangan sorang2...eh?? salah ke berangan pasal masa depan?? xsalah kn...??? haha...jangan sampai berangan yang xelok je kn3...ngeh3~~ planning berapa tahun lagih nak kawen....calon??? opkos la kn...sume da tau...cuma blom diperkenalkan lgi..aku nak kenalkn my syg pada keluarga aku kt knduri kwen kkak aku nanti..amacam?? orite x planning aku?? alaaa...tu pown klu my syg dpat dtg..katanya tiket habes sbb permulaan cuti skolah..adess~~ aku harap dier dpat datang..harap sangat!! tapi kalu xdpat dtg pown, aku redha..mungkin ni bukan masanya...betol kan??



hurmm!! okai la..times up! need to rest..[asik nk rehat je] layan je laa..have a nice holiday!!!

dengar lagu baru di blog aku...layan je...suke lagu nih!!




You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers