Advertisement

Responsive Advertisement

kEsUdAhAnNya...


result utk sem 2 da pown kuar..nyway, ari tu aku da tau da..sbb aku kira gred sendiri...
well..xbubah pown grednye...stay mcm tu jugak...n mujur jugak PNGK dier ok...xde la truk sgt..

hurmm...aku menghadapi tekanan kali ni coz result aku agak teruk berbanding sem lepas..dua2 subjek math aku teruk!!! seperti yang abah cakap, math nih perlukan latihan, bukan membaca...dan aku ambik jalan mudah dulu iaitu wat revision last minit..mmg hancos mcm tu..
hurmm..salah aku sendiri xstudy betol2..argghhh!! agak kecewa dengan diri sendiri...hurmm..camne nak berjaya camni..kata nak jdi civil engineer yang berjaya...pooooddaaahh!! cakap je lebey..usaha?? habuuuk tadaaaak!!!




well...aku da tekad utk sem depan...aku nak study betol2..xde main2...aku xnak kecewakn org2 yang aku sayang....yeahhh!!! aku tekad!!! ini janji aku!! aku nak capai ape yg farah dan wanie capai..!! aku salute giler kat dorang..dorang bley capai ape yang dorang target, asal aku xley bukan???

hurmmm...izyan!! yakin!!!



Post a Comment

0 Comments