hArI iNi HaRi gUrU!!

8:35:00 AM

-- --

bila sebut je hari guru, aku teringatkn suasana zaman skulah dulu...memang besh! bukan ape...hari guru tu opkos la xbelajar kn..enjoy je selama hari tuh..ditambah plak dengan aktiviti game yg ala2 budak kecik maen sukaneka..khas untuk guru2 kesayangan..heh! besh3...aku mengalami 4 jenis musim,..eh?? silap...aku mengalami 4 jenis pengalaman menyambut hari guru di 4 buah skulah yg berlainan..dua jenis skulah rendah..dua jenis ag skulah menengah..di zaman matrik aku, aku xdapat nk smbut coz zman matrik xkn dapat nk sambut hari guru memandangkn pengambilannye lambat sket...betol x ape yg aku cakap nih?? begitu jugak zaman U..

nyway..mls nk ckp pnjang lebar..kat sni...aku nak wish seikhlas-ikhlas hati aku...
''SELAMAT HARI GURU''
buat kesemua guru-guru yang telah mendidik aku selama 15tahun...menjadikan aku ni orang yg berguna..berfikiran waras..dan yg bkal ad masa depan yg cerah [amin]..
dan jugak pada kesemua guru-guru di Malaysia dan di dunia ini...
moge profesion sebagai guru menjadi suatu wadah kepada kita sume untuk lebih menghargai jasa-jasa guru..[pandai plak aku berkata-kata]
well..kt sni aku nk nyanyi sket lagu guru Malaysia...

LAGU GURU MALAYSIA

kami guru Malaysia
berikrar dan berjanji
mendidik dan meminpin
putra putri negara kita
pada Seri Paduka
kami tumpahkan setia
Rukun Negara kita
panduan hidup kami semua
di bidang pembangunan
kami tetap bersama
membantu membina
negara yang tercinta
amanat yang diberi
kami tak persiakan
apa yang kami janji
tunai tetap kami tunaikan

[lagu ni aku taip sendri..xtau betol ke x..harap maaf kalu salah..aku bukan cikgu tapi aku suke nyanyi lagu nih tiap kli hari guru disambut di skulah aku dulu]

skulah teknik aku akn sambut hari guru pada 1jun nti..sebab ape lewat smbut?? sebab dak2 form 5 nk exam mid year dlu...aku xtau nk g skulah ke x..ingt nk pi..hrap2 dapat pi..rindu giler kt ckgu2 nih!

okai2...setakat nih dulu post aku...SELAMAT HARI GURU!!!

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers