MaAfKaN aKu.

10:33:00 AM

-- --
maafkan aku wahai teman..
aku tak mampu berkata apa-apa buat masa sekarang..
mungkin aku akan kata "YA"
mungkin juga aku kata "TIDAK"
aku tak minta kamu tunggu..
aku tak minta kamu beredar meninggalkan aku..
aku cuma minta kamu jangan berharap..
kerana..
aku sudah hilang perasaan
pada insan yang bergelar adam..
maafkan aku..
aku tak akan mampu bahagiakan kamu..

aku jua minta maaf..
kerana melayanimu begitu..
aku tahu..
aku tak patut meghindarimu begitu sahaja..
tapi aku..
tak akan mampu wujudkan perasaan itu lagi..
aku tahu kamu baik..
baik sangat..
tapi aku bukan sebaik kamu..
lelaki baik adalah untuk perempuan baik..
lelaki jahat adalah untuk perempuan jahat..
ingatlah itu...
tolonglah...
jangan melayani aku seperti kita punya apa2 hubungan..
aku tak suka..
benar-benar tak suka..
harap kamu faham..
maafkan aku..
sekali lagi..
maafkan aku..


You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers