Advertisement

Responsive Advertisement

fIrSt dAy HeRe..

haha..sekarang aku berada di KM Chalet, kuala linggi melaka....
hehehe...knpe?? kan aku da gitau yg aku ad survey camp...kn3?? ngeh3...
well...terpaksa berada di sini..kuikuikui...
demi kejayaan yg hakiki..aku nk update byk2 pown xbley coz..power supply xbyk...ngeh2...laptop mkin kehbesan bateri dan aku pown nak tido da... sket je aku ley update blog aku nih..
rinduuuu nk update..ngeh3...
perjalanan siang tadi agk meleteykan...walopon agk dekat...tpi agak letey sbb kuala linggi ni kawasan pantai dan jauh dari bandar yg femes tuh..huhuhu...
kt bwah ni ada la sket2 gambar aku sebelom, semasa dan selepas bertolak...sila la tgok...mls nk edit..len kali k..nk tito daa..see ya!

sebelom bertolak
angkat2 barang
letey dorhh..angkt sket je..hihi
da smpai...ngeh3...

p/s; nti aku update ag! tata..


Post a Comment

0 Comments