Advertisement

Responsive Advertisement

aPe mAkSuD 5025??

5025?? pusing kepala korang ek...ada yang heran dan ada jugak yang tak heran pown ape maksud 5025 nih bagi aku...untuk yang bertanya pada aku..opkos da tau jawapannya...hope2 klear la bagi korang..kat sini aku terangkan lagi sekali...

  • aku adalah unsur tanah..tanah diwakili oleh nombor 5..(maceh kat wanie yang jelaskan tentang hal nih..makin gembira aku bila tau..rahsia terbesar kenapa aku minat sangat no.5 nih..)
  • 25 tu wakili tarikh bezday abah aku..25/10/1959...lam2 byk2 no tu..aku suke 25 jugak..nampak comel laa...adehh~~ susah nak gitau...perasaan aku yang gitau aku camtu..aku nak gitau camne agi kn..
  • nak lengkapkan lagi..bagi lawa la katakan..cam no plat kereta standard bese..aku bagi no ni lengkap 4 digit..bukan nombor ekor k...haa..tu sebab terbentuknye 5025..knpe aku tambah 50 kat depannya?? 50 bahagi 2..jadi ape?? 25..pandai pown..xsia2 korang blaja tinggi walopun takat atas pokok kan...huhu
  • last but not least..asal2 dulu sebenarnye aku suke kumpulan nasyid UNIC..alaaa..yang popularkan nama aku lam lagu dorang tuh..hikhikhik....tau?? kalu xtau..pi search sendirik..malas aku nak explain lelebey kat sini..haaa..balik pada citer..UNIC ni aku minat time aku form 3...giler punye minat la katakn..siap beli VCD karaoke dan citer SEE U DI IPT ag tau..fanatiknye!! adehhh~~~ and then, tertengok video klip lagu REMAJA..starting tu ada la kereta perdana..plat no.krete tu 5025..tu la rahsianye...hahahaha...rahsia sudah terbongakar..dan 5025 tetap di hatiku..
udah paham?? bgos3...hajat di hati aku...nak jugak abadikan no ni lam kehidopan aku seharian kan?? tengok le kalu panjang umo dan dimurahkan rezki..beli kereta sebijik..letak no plat 5025..nak2 plak AQS5025..perghhh..cantik!! xpown BQS5025...kaya sket letak la 25 je tapi da ramai gune 25...kekalkn je la 5025...hehehe....

sekian aje coretan aku pada petang yang mendung nih..heee...




Post a Comment

0 Comments