Advertisement

Responsive Advertisement

bEkOk.SeLaI.TaMaN nEgArA eNdAu RoMpIn

dua hari off ber'blog'..mmg terasa sgt kelainannye...siyes!! aku rindu nk bke blog kesayangan aku nih..wlopn xcntik..xsemeriah bloq2 len..tpi aku ttap sayang blog aku..sayang kamoo!!!!

dua hari yg lalu..aku bersama dua 'kakak'ku pergi ke Taman Negara Endau Rompin di Selai..perghh..nk thu jadi ape?? jadi tukang masak utk budak2 beskal program tuh...3org chef diimport dri uTM..hakhak....program ni program berbeskal..so...xde daks prmpuan nk join berbeskal...tpi kitaorg ikot pown skdar penyeri program..hakhak..pasan2...

beshhh woo kt sne..tpi kwasan kecik..pengunjung plak ramai..tambah2 plak cuti skolah bru je bermula..huhuhu...gilak laaa...penoh camp site tuh..nseb bek park kt tmpat yg jauh dri org..tpi at last dikelilingi ugak...program di sne termasuk la nite walk sejam dan jungle tracking ke taka tinggi..yg tu pling penat..4jam...tpi akhirnye besh!

part aku pling ske..hurmm...time BBq..perghhh..makanan terlebey suda..macam2 dihidangkn oley penaja..(that's us)...weee~~~....nyway..really enjoy da program wlopn kami xnaik beskal..better kot..hakhak..tpi besh tu besh jugak....ad gak brite kurg besh di ujung program..our pengerusi kelab terbang bak superman apabila menuruni jalan yg berpasir halus dn menyebabkn lututnye terkoyak...melecet sana sini tpi mjur mke ensemnye xterjejas..hakhak..tkot aku ble tgk keadaan dier stelah dibawa mauk 4wheel bersme kitaorg....seb bek jugak ley gelak2 lagi sbb kitaorg wat lawak yg agak menjadi..bukan ape..nk bgi dier lpe yg dier ngah tahan sakit..kang layan emo nangis sengsorang kn..hakhak...

pape pown..congrats kt capt coz dpat jalankn program berbeskal tuh..it's really tough wlopn kitaorg xmerasanye...huhuhu....thanks jugak kt peserta yg ntah pape..haha...korg mmg sempoi..sempoi la sgt..kang kembang idong xkecut2..hahaha...and opkos..congrats to us coz dpt menyelesaikn misi kitaorg masak utk peserta program berbasikal di bekok-selai nih...CONGRATS TO ALL!!!!

aku ske sgt dpt join program nih...xtaw npe..nyway..aku da dapat release tensen aku yg lepas... Alhamdulillah....syukur sgt...dn dpt sijil dri taman negara!!! wlopn tarikh lahirnye salah..tpi xmengape laaa..nk wat cmne da kn...huuuu...






Post a Comment

0 Comments