aKu DaN sEpAtUkU

2:40:00 PM

-- --
ape pnye tajok la aku letak kali nih...hurmm?? ape maksud yg sebenar2 nye...eceli aku malas sgt da luahkn pasaan aku kt sni..most of my post sume berkaitan ngan hati aku yg ntah pape nih...

nyway, kli ni ak
u nak bg kelainan sket....aku nk citer sal kasut... dalam idop aku..dari kecik smpai besor...aku suke ngan kasut, selipar, sandal or seangkatan dengannya yg berada di bwah kaki aku yg comel ni..(comel ke?? see da leg ar..haha)

ak
u suka kasut atau selipar yg ley bagi aku keyakinan utk berjalan... first impression bgi aku..aku ske tgk ksut org....xtgk mke ke...bdan ke..aku xkn pndang..aku ske tgk kasut dorang..hakhak..mesti lepas ni ad yg cover2 ble aku tgk dorg..haha

bab kasut memang aku memilih sgt2...xpenah bubah prngai aku dri aku ley bercakap dlu2...kalu mase aku baby agaknye ley geleng2kn kple dan cabut sndri kasut yg aku xberkenan..haha..

n then, kasut
bagi aku keyakinan yg sepenuhnya utk berjalan, bercakap, berinteraksi dgn org ramai or whatever la...tanpa kasut yg seswai..mle la gelisah macam pe ntah...ayam berak kapor?? ley la kot nk kta aku camtu...weee~~~

teringa
t waktu masih kanak2....susah nak dapat kasut sepasang..selipar sepasang yg aku ske..sbbnye...aku anak tengah...ape yg aku nak, sllunye xdiberi perhatian sgt...kalu kasut skolah or selipar da tercabut sana sini baru la umi ato abah belikan yg baru...bukan macam sekarang...ad je yg elok pown...nk beli len gak...time is change...dan aku bukan lagi anak kecil..cewahhhh!!!

aku jarang nak beli kasut po
wn sebenarnye..nk kta addict sgt tu x laa...xkn la klu stiap kli nk kuar ber'window2 shopping' trus beli kasut sepasang ke...ingt aku anak menteri ke nk mewah2 camtu...juz 4 sumtime klu terjumpe la kasut yg berkenan di hati..sanggop je beli smpai pnjam wit kwn..(ad ke ptot!)...well..sblom tu aku pikir gak la aku ni mampu byr blik or...aku da ada ke kasut camtu sebelom ni...klu xde, aku rembat je...hakhak..that's me...

k
oleksi peribadi?? xde la sgt..byk yg da lme tpi msih elok tuk dipakai...nk tggu mewah sket, raya...time tu syok la nk shopping sbb wit banje utk bli kelengkpan rya ad kn..weee~~.. selagi aku xkrje..abah ttap akn bgi..klu cmni..xmo krje laa..haha..

ka
sut sukan, kasut jejalan, wedges, sandal, selipar jejln, selipar tandas??

itu cerita aku dan sepatuku

i love my shoes....



You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers