Advertisement

Responsive Advertisement

It JuZ aRoUnD dA cOrNeR....

mood>> unstable..maybe..hahaha
music>> listening to heart..(jiwangs)

hari yang dirancang bakal tiba..dan aku masih dalam persiapan..nyway..aku bakal ke medan ari jumaat nanti...(da nak g bru nak gtau..pe aalar) well,kesibukan aku membatas segala cabang2 otak aku untuk berfikir dan menulis tentang trip aku ke medan nih..agipon..cakap awl2 nti org ckp aku megah2 lak kan..bgthu skrg pn da kre baik ar..hahaha..hurmmm..tadi baru je ad taklimat ngan pihak Tabung Haji..our travelling guide..macam bese la..bgthu ape yang ptot dn xptot dibuat kt sne..opkos kn..dan..dpt beg baru..kihkihkih...hurmm..asyik mengeluh ja aku nih..masalah lam kepala xhbes2..mslah ape?? migrain daa..btol ke?? tipoo ja..alahai..ape kne la ngan aku ni..masalah tol..
well..nothing to talk again..have a life as usual..that'
s my target..no more pain in my pity heart..let it alone..alone and alone....it's better then..ok?? izyan, plz..don start it again..promise me that u won't cry anymore..be strong..i know u can make it..fighty2..hahaha..i want to keep my smile for all my days....
ok..mse utk beredar..got work to do..malam ni latihan j robik ngan boria utk program di sne..J ROBIK??? apekah gayanye?? ehek2...hee..boria sume mesti tau pnye tpi msti malu gak nk berlatih nti...huhuhu..ok..see ya..by da way, i waiting 4 sumeone besday..my friend pnye besday laa..hehehe..ad la jdi mangsa lagi nanti..hahahaha..nantikan debarannya..orait..
sekian....

bestnye dapat tido nyenyak camni skrg..ngantuk sgt....soo sweett...








Post a Comment

0 Comments