Advertisement

Responsive Advertisement

BaLiK kE pAnGkAl JaLaN...wUuUuU..

mood>> bangun tido..
music>
> ayam berkokok..(ad ayam ke kt UTM nih..seramm)

slmat pagi....
dan aku pown bang
un..
huh!
da ad kt uTM upenye..
aku masih terasa..
tido di ruang tamu..
bersama adik kesayangan aku..

walaupon xselesa..
tapi ttap tmankn dier tdo bersama..
hurmm..
smlm bertolak dri kuala terengganu..
macam xpercaya..
tinggalkn terengganu la
gi..
nak kata aku anak mak??
anak manje??
ntah..aku bukan anak manje...
mase kecil..

aku anak yang tahan lasak..
mungkin masa mengubah sepenohnya...
dan aku mmg anak mak..ngee~~~
duk jauh dri kluarga sejak persekolahan..

menjadikan aku anak yg dinanti2kn kepulangannye..
seronok..

tapi sekarang??
sedeynye..nak balik umah ag..
aku rindukan sume..rindu sgt!!!!!
umi..
abah..
along..
ateh..

adik..
angah..

rumah..

sekian...




Post a Comment

0 Comments